نوشته شده توسط : عبداللهی

شارژر موبایل یکی از ضروری ترین لوازم جانبی انواع موبایل و تبلت است چراکه بهترین موبایل و تبلت ها هم در صورت نداشتن شارژ کارایی نخواهند داشت.

تکنولوژی Fast Charging که امروزه در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد، با هدف افزایش سرعت شارژ شدن گوشی طراحی شده است. اگر بخواهیم سرعت شارژ شدن باتری لیتیومی گوشی های هوشمند را افزایش بدهیم باید ولتاژ و آمپر بیشتری به باتری وارد کنیم.

آداپتور فست شارژر سامسونگ مدل EP-TA20EWE با یک درگاه خروجی امکان اتصال انواع کابل USB برای شارژ انواع باتری تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل را فراهم کرده است.

این شارژر با 37 گرم وزن و ابعاد 76 میلیمتر طول، 36.3 میلیمتر عرض و 23.5 میلیمتر ارتفاع یک شارژر فست دیواری کارآمد میباشد .
ولتاژ ورودی در آداپتور فست شارژر سامسونگ مدل EP-TA20EWE از 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 5 و 9 ولت است و با توجه به جریان خروجی 2.0 آمپری سرعت شارژ مطلوبی خواهید داشت .
شما با استفاده از این وسیله می‌توانید 50 درصد از باتری دستگاه‌هایی را که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع را دارند، در عرض نیم ساعت شارژ کنید.
توجه دارید که برای شارژ باتری در تبلت‌ها باید یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 2 آمپر داشته باشید. ولی باتری موجود در گوشی‌های موبایل با استفاده از یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 1 آمپر هم شارژ می‌شوند.
در خصوص تکنولوژی فست شارژ باید گفت بر خلاف تصور عموم، با توجه به اینکه در ساخت گوشی های فست شارژ، چیپست و فناوری مورد نیاز شارژ سریع به کار گرفته می شود، هیچ خطری باتری گوشی را تهدید نمی کند.

البته توجه داشته باشید که تنها گوشی هایی که از فست شارژ پشتیبانی می کنند ، قادر هستند تا با اتصال شارژر بصورت فست شارژ شوند.

شارژر سامسونگ

 

برای خرید کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: فست شارژ , فست شارژر اصلی سامسونگ , فست شارژ سامسونگ , شارژر فست , سری فست شارژ سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد